Nejčastěji kladené dotazy
Nejčastěji kladené dotazy
Je možné si Vaše zboží někde vyzkoušet?
Ano, je to možné. Zboží si můžete vyzkoušet na některé z našich 35 podnikových prodejen EVONA.
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
Pokud si chcete objednávku vyzvednout osobně, nabízíme Vám 35 odběrných míst v České republice. Při uzavírání objednávky si zvolte v dopravě „Osobní odběr na pobočce“ a následně jako další krok si vyberte požadovanou prodejnu, kde si přejete objednávku vyzvednout.
Zboží je možné odebrat na dané prodejně až po obdržení e-mailu s výzvou k vyzvednutí objednávky.
Nepřišlo mi potvrzení objednávky?
Po dokončení objednávky vždy posíláme její potvrzení e-mailem. Pokud se tak nestalo, důvodů může být více:
- Objednávku se Vám nepodařilo dokončit. Prosíme, kontaktujte nás na e-mailu objednavky@evona.cz nebo na telefonním čísle +420 734 433 374 rádi Vám pomůžeme s uzavřením objednávky.
- Potvrzení objednávky bylo označeno poštovním klientem jako SPAM. Zkuste se podívat do této složky.
- Může mít zaplněnou schránku a přijetí nových e-mailů není možné. Zkuste odmazat staré zprávy.
- Nebyl poskytnutý souhlas se zpracováním osobních údajů, a tím ze strany zákazníka nebyl zadán e-mail a telefonní číslo do objednávkového formuláře.
- V zadaném e-mailu mohl být překlep, proto Vám potvrzení objednávky nebylo doručeno. Pro ověření nás můžete kontaktovat na e-mailu objednavky@evona.cz nebo na telefonním čísle +420 734 433 374.
Co mám dělat, když chci po uzavření objednávky něco změnit?
V případě, že chcete změnit obsah Vaší objednávky, prosím kontaktujte nás na telefonu +420 734 433 374 a domluvte se na úpravě. Nebo napište nám na e-mail objednavky@evona.cz, kde Vám poskytneme bližší informace.
Kolik stojí poštovné a balné?
Poštovné na dobírku, při převzetí zásilky, je od 69 Kč (podle volby dopravy). V případě, že jste se rozhodli pro platbu předem, kartou nebo bankovním převodem na náš účet, tak je poštovné od 69 Kč (podle volby dopravy).
Při objednání zboží nad 899 Kč máte od nás dopravu zdarma (neúčtujeme dopravné, balné, ani doběrečné).
Co znamená platba převodem na účet?
Platba převodem je rychlým a stále oblíbenějším způsobem platby. Pokud používáte internetové bankovnictví, můžete Vaši objednávku zaplatit pohodlně přímo z domova.
Zboží expedujeme, jakmile bude Vaše platba připsaná na našem účtu. Dodací lhůta v tomto případě závisí na tom, jak rychle banka Vaši platbu zpracuje.
Kdy dostanu objednané zboží?
U zboží skladem po potvrzení zpracování objednávky doručujeme na dobírku do 3 pracovních dnů. V případě, že zvolíte platbu předem bude, objednávka odeslána až po připsání platby. V případě, že spěcháte na dodání zboží, doporučujeme Vám objednávku uzavřít na dobírku, s platbou při převzetí. Vaše objednávka tak může být odeslaná obratem (nečekáme na převod financí mezi bankami), zkrátíte tak dobu odeslání.
Po expedici objednávky od nás obdržíte e-mail. Zboží standardně zasíláme Českou poštou, Zásilkovnou, nebo GLS.
Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?
Ano, samozřejmě. Pokud Vám doručené zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete ho do 14 dní od doručení vrátit bez udání důvodu nebo vyměnit. Stačí jen ho zaslat na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III. Do balíku prosím přiložte formulář pro odstoupení smlouvy a kopii faktury.
Co když chci vrátit jen část objednávky?
Vrácení jen některých produktů z objednávky je samozřejmě možné. Můžete ho do 14 dní od doručení zásilky vrátit bez udání důvodu nebo vyměnit. Stačí ho jen zaslat na adresu: EVONA a.s., Rooseveltova 46, 537 17 Chrudim III. Do balíku prosím přiložte formulář pro odstoupení smlouvy a kopii faktury.
Je možné pozdržení odeslání objednávky?
Pozdější datum odeslání Vaší objednávky je možný. Oddálení expedice je maximálně do 14 dní od jejího uzavření. Požadovaný termín odeslání objednávky uveďte prosím do pole poznámka v objednávkovém formuláři.